המעלות של התקנת דשא סינטטי

דשא סינתטי מהווה תחליף אופטימלי לדשא הסטנדרטי והינו בעל המון מעלות, עסקינן הודות שטח בכל מיני גדלים, על פי הצורף ואף בכל מיני מרקמים אשר אותם אפשר להתקין בגינה של הבית שלכם או לחלופין בכל מקום אחר, לרבות שטח ציבורי, כמו למשל – בריכת שחייה עירונית, גן ילדים, מגרש משחקים וכיוצא בזה. חרף עובדה כי לרוב כדאי לבכר את הטבעי אל מול הסינטטי, כאשר עסקינן הודות דשא, לחלופה הסינטטית קיימות מעלות ניכרות במיוחד והן לא לשווא הינה נהנית מטרנדיות אשר הולכת ומתעצמת.

המעלות של התקנת דשא סינטטי – 

חלופה אשר מעניקה יחס של עלות מול תועלת מיטיבה בפרט הינה התקנת דשא סינטטי. במיוחד כה העניין כאשר עושים הקפדה של רכישת דשא סינטטי אשר הינו איכותי, בעל סיבים צפופים, אשר הינו שוקל מינימום של שני קילוגרם למטר רבוע ואשר מי שמתקין לכם אותו הינו בעל מקצוע מומחה והן ותיק.

מיעוט של פעולות – 

גינה אשר בה התקינו דשא והיא ירוקה לעד משקפת תחושה של נינוחות ושל רוגע, אך הלכה למעשה, מומלץ כי תבינו כי אחזקה של דשא סטנדרטי טומנת בחובה הרבה עבודה. מאידך, התקנת דשא סינטטי נותנת בידכם ליהנות מן גינה אידיאלית במיעוט של פעולות. לא קיימת דרישה של הדברה או של ריסוס, השקיה או לחלופין דישון – מקסימום של הנאה מן הגינה שלכם.

שרידות רבה – 

מעלה מוספת אשר טמונה בהתקנת דשא סינטטי הינה השרידות הרבה שלו. בעוד שדשא רגיל עשוי לנבול או שמא להינזק והן בייחוד בעשיית שימוש שוטף, בסיום התקנה של דשא סינטטי הנכם עשויים להיות נינוחים ולהכיר בעובדה כי הוא יעניק עבורכם שירות מיטבי במהלך הטווח הארוך.

דשא סינטטי ידידותי לסביבה – 

הרבה אנשים מכירים בעובדה כמה הדבר משמעותי להמעיט הסבת נזק לסביבה ועל פי כך הינם מתחשבים בהיבט האקולוגי בבחירת ההחלטות שלהם. עשיית הבחירה של התקנת הדשא הסינטטי הינה מהווה בחירה ירוקה, קודם כל – לא קיימת דרישה לדשן או לעשות שימוש בקוטל עשב ובכל מיני כימיקליים, אשר מהווי בעיה עבור הסביבה וגם עבור אנשים אשר שוהים בתוך הגינה. כמו כן, לא נדרש להשקות אותו ובכך חוסכים המון מים, אשר מהווים משאב שבימינו להתפיל מים כרוך בהוצאות רבות וגם ניכרות.